De groenen in OCMW-land

maandag, november 28, 2005

Email aan ANdré Debruyne betreffende bespreking interne audit op OCMW-raad

André,

op de volgende OCMW-raad wordt hopelijk de interne audit ten gronde besproken. Twee vragen daarbij

Opsplitsing
De bespreking van de interne audit zal enige tijd vergen.
Evenzeer dient voldoende tijd voorzien te worden voor de bespreking van de begroting en de beleidsnota (cfr lokaal sociaal beleidsplan).
Daarom durf ik suggereren (en aandringen) om deze punten op twee afzonderlijke bijeenkomsten te plannen.
Indien beide punten op eenzelfde vergadering besproken worden zal dit denk en vrees ik nefast zijn voor één van beide.

Duidelijke en volledige dossiers en integrale bespreking

Vervolgens wens ik tijdens de bespreking van de interne audit aan te dringen op de aanwezigheid van:
- Geert Bucket
- Johan Vandekerckhove
- Danny Vanhaelewyn
- Muriel Vandermeeren
- Ann Ducessoye
- mevrouw Verstraete
- Eddy Decoene
- dr Jan Allewaert

Mag ik tevens aandringen op:
- de aanwezigheid van alle bijlages bij de interne audit
- de brieven zoals die vermeld zijn op pagina 17 van de audit

Tenslotte had ik graag in het dossier teruggevonden
- documentatie en informatie betreffende de foutgelopen "procedure voor aanstelling van de ploegbaas" in het stedelijk ziekenhuis
- documentatie en informatie betreffende de "aanstelling van het hoofd van de technische dienst"
- documentatie en informatie betreffende het dossier "wasserij" (de aanbesteding)

Eddy Demeersseman,