De groenen in OCMW-land

woensdag, januari 18, 2006

Reacties op mijn nieuwsbrieven (deel 4)

Hallo Eddy

Je bent een crack, een doorbijter. Zeker moet jij je superkeigoed voelen in je vel met de verwezelijkingen sedert uw vorig schrijven.
Houden zo, laat de nieuwsjes maar komen

groetjes


Beste Eddy,

Ik lees je verslagen heel onregelmatig. Maar chapeau.
Dat je ze maakt vind, ik al een hele prestatie maar dat eindeloos getalm, gezwets en hyprocisie
dat slaat natuurlijk alles.
Ik vrees dat er met de nieuwe burgemeester niet zo veel zal veranderen.
Maar kijk, op de langen duur en omdat je gelijk hebt, kunnen ze soms niet anders.
Ze zullen het wellicht wel weer omdraaien als zijnde hun kritische zin maar jij en wij weten beter.

Nog even volhouden.
Hun probleem is het grootst met kritische mensen met inhoud.
De mensen die ze meesmuilend op de rug slaan in de zin van ons kent ons is gewoon inteelt.
Daar doen wij uiteraard niet aan mee.

Gij zijt goed bezig.
Groetjes



Beste,

Het is een eerste keer dat ik reageer op je nieuwsbrief.
Vooreerst... dank om me op de hoogte te houden.
Je nieuwsbrief maakt het me mogelijk om het reilen en zeilen van het OCMW wat te volgen.
....
Ik verneem in ieder geval dat men met veel respect over je spreekt.
Vriendelijke groeten,


Goede avond Eddy,

Nu, dat is wel heel goed nieuws! Een dikke proficiat meer dan verdient! Het waren heel zware jaren maar het is inderdaad wel goed dat er resultaten zijn en dat je hard labeur vruchten heeft afgeworpen!

Het was meer dan nodig dat het OCMW grondig werd aangepakt, aan de top te beginnen. We willen je verder steunen.

Doe ook de hartelijke groeten aan je wederhelft. Het gaat jullie goed!

Prettige avond en groetjes,